hänt massa idag

på morgonen åkte jag till kyrkan -.-! eftersom jag måste göra mina gudstjänster som jag inte kommer hinna med typ:O vi va där i hela 1 och en halv timme JOBBIGT!
när vi kom hem åt vi lyxx mat , tårta och massa gotttt!! sjöng sing star kul kul kul hahah! sen till linns träning så hon var på jag och julia kollade på och de regnade de gillas inte!
när vi kom hem fick jag och julia för oss att vi ville köpa innlagd  mandariner SUPERGÖTT!  LOOOOOOOVE :D
vi tog spårvagnen till netto men då var det stängt så typiskt så då fick vi ta spårvagnen tillbaka och åka runt typ hela göteborg för att komma till willys eftersom julia inte ville till hemköp de va antagligen dåligt?:P
när vi kom till willys köppte vi KINDERÄGG <3<3<3<3 :D MANDARINER och timjan haha!
vi gick ute i spöregnet till spårvagnen så kom vi på att vi kunde gått till coop konsum såm var nästan bredvid dom ååh vad allt skulle bli krånglit haha! men de gör inget för jag och julia var masa flum och en bil tutade och hållde på med oss :o hahahahah!

vi gjorde allt de bara för några innlagda mandariner ;O men de var det faktiskt värt för det var as gott! har ätit de nu och kollat på film/sjungit singstar snart kan ja inte sjunga eller prata mer för jag har jätte ont i halsen :( , ska upp och kolla på mer film nu! sitter i källaren helt själv ettskrämd:(
haha, mörkt och de spööööööökar! JAG LOVAR!

i morgon ska jag till satan igen och se om jag hittar någor jag vill ha! känner att jag vill köpa något fint!!:D

blev kysket att skriva på en och samma gång ni kanske inte orkar läsa så mycket?!
men de blir så när man inte hinner blogga fler gånger.....
blir mer när jag kommer hem!
HOPPAS HOPPAS HOPPAS ATT MIN SKIN JACKA HAR KOMMIT NÄR JAG KOMMER HEM!
men nu ska ja gå , pussssss,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback