ja vet..ja vet...

jag har inte uppdaterat mycket nu de senaste, det är bara de att jag har haft så mycket att göra, kommer nog inte att blogga så mycket idag och inte i morgon för i morgon ska jag på grillkväll :D mysigt att bara sitta där och prata och grilla. jag,emmy,astrid,sandra,lovisa,emma,hanna, någon mer som ska dit ? det kommer int ebli så många i alla fall eftersom det ska bli myyyys! men nu ska jag kolla på dating in the dark och dricka VITAMIN WELL DEFENCE citrus/fläder! nyttigt ;d älskar verkligen dating inte the dark, vet inte varför men bara roligt att kolla på! :D JUSTE nu kom ja på en till sak, det var andra avenyn i går och jag missade de ;o hur kunde jag de??!!?!?!? blandar verkligen ihop alla dagar när det är lov! men hur kunde jag missa världens bästa program??!!?!?!?!? de är ett måste att göra också! IDAG! sov hos astrid kom hem runt 12:10 kolla dating in the dark/andra avenyn "på datorn" göra klart mina gilé naglar STÄDA!/ MUBLERA emmy kanske? spleeeeepa bäst asså,! <3 och det har blivit något fel på blogg.se det går inte att ladda upp bilder och inte ändra till fet/kursiv stil ? aja de löser sig pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback