nordstan !

idag har jag vart på nordstan , köppte ingenting faktskt ;o ovanligt!
kude bara vara där i 1 timme och 30 min och jag hade mina höga skor så fötterna är typ döda nu :)
ska vara i göteborg till 6 april :) så kommer åka dit fler gånger under dagarna ! :D
(måste ha kvar pengar till mina snygga skor som finns på bild längre ner)
såg en skit snygg väska där också men köppte den aldrig men ar jätte nära snygggggg! kanske i morgon? vi får se... när vi kom hem hade lena gjort påsk mat och i morse fick vi leta efter påsk ägg gulligt va? :D
men nu ska ja se på TV pusssssssss


PS: DET KOMMER INTE BLI SÅ MYCKET UPPDATERNING NU NÄR JAG ÄR I GÖTEBORG! HAR INTE TID ATT SITTA VID DATORN NÄR JAG ÄR HÄR NERE! HAR SAKER ATT GÖRA HELA TIDEN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback