♥ DAG 1. min syster & jag

tänkte berätta lite om mig och min syster=)
vi har samma föräldrar och det skiljer 4 år mellan oss alltså jag är 15 och hon är 19 , hon heter amelie :D
jag och amelie har aldrig varut bra vänner från 0år till 14 år mellan där, då har vi alltid bråkat aldrig haft bra kontakt pratade nästan aldrig med varandra och slogt och massa grejs haha!

men nu! nu har vi jätte bra kontakt hon har flyttat hemmifrån men vi kan ha hemma kvällar jag sover där vi berättar allt för varandra och det är jätte skönt :D
ni skulle ha sett vårat bråk en gång sprang vi runt ed två pallar vi slog varandra med , hur moget??
haha nej inte alls, jag vet inte hur vi kunnde bli så bra "vänner" nu i slutet det bara blev så vi blev det innan ho flyttade också. =)
tänkte ladda upp en video på oss när vi är lite flumma hiihi. (FUL SOM F*N) :D



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback