nästa karlstad!

sitter på tåget och det har jag nu gjort i 2 timmar,drygt men tur att jag har dator i alla fall =)
på alla tåg brukar det inte finnas uttag men som tur va fanns det de på detta SJ tåg.. :)
har jätte ont i magen också så vet knappt hur jag ska klara den sista timmen nu :(
kanske är allt godis man äter på tåget hihi!

dålig bild pga att det inte är något ljus på tåget...

ni har väll inte glömt IDOL FINALEN? för det har jag :( haha ingenting är bra för mig just nu när jag mår dåligt och har tråkigt.
vem tycker ni ska VINNA?? JAY/MINNAH?
själv tycker jag JAAY så klart grym är han ♥ han har jag träffat och kramat de ni ;)




Kommentarer
Postat av: Jonasmolly

really good site!!

2011-03-28 @ 11:53:23
URL: http://jonasmolly.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback