NO

sitter på NO lektionen nu och jobbar om hjärnan! gud va mucket hjärnan gör hihih :D
men igenterligen hatar jag NO, ;)
men nu måste jag jobba på eftersom vi har prov på fredag muntligt ;s, jaja men de kommer nog gå som vanligt, haha det finns inget ämne som är så tråkigt som no.

////

men förrästen , vad har ni gjort i dag?:D eller vad ska ni göra?
själv ska jag in till stan och kolla om jag hittar några kläder till nyårsfton :D kommer ha en super nyår i år känner jag!! kommer inte avslöja än vad de blir men underbart komemr det bli. vet ni vad ni ska  göra? hoppas det bli suväränt för er i alla fall, men det är ju länge kvar :O
får kolla på kläder till julafton också!
julen bli i alla fall att fira med läkten <3


Kommentarer
Postat av: ifff ;<<

uuuuuuuuuusch, ser min hjärna ut sådär? o:

2010-12-15 @ 15:56:10
URL: http://wichudajettanaklang.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Jaa eller hur !

jag blir så rörd :(

2010-12-15 @ 17:27:08
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback