NYTT

ska börja med en ny grej! ska blogga om olika saker varje dag!(tills jag åker till thailand 10 jan) men sånt i min vardag också såklart!

♥ DAG 1.  Min syster & jag
♥ DAG 2.  min dag i detalj
♥ DAG 3.  en perfekt helg för mig
♥ DAG 4.  mina passioner
♥ DAG 5.  min önskelista
♥ DAG 6.  i min handväska
♥ DAG 7.  mina bästa vänner
♥ DAG 8.  mina favorit skor
♥ DAG 9.  min personlighet
♥ DAG 10.  min rädsla
♥ DAG 11.  kärlek
♥ DAG 12.  fula vanor
♥ DAG 13.  sånt jag älskar att göra
♥ DAG 14.  mina drömmar
♥ DAG 15.  snygga killar
♥ DAG 16.  om jag skulle byta utseende med någon skulle det vara....
♥ DAG 17.  favorit godis/chips
♥ DAG 18.  min favorit resa
♥ DAG 19.  vad jag vill göra innan 2011
♥ DAG 20.  hur min nyår kommer se ut
♥ DAG 21.  mina ambitioner
♥ DAG 22.  det som upprör mig
♥ DAG 23.  10 saker ni aldrig annars skulle få veta om mig
♥ DAG 24.  det här får mig att gråta
♥ DAG 25.  något jag skulle vilja ha som jag inte har
♥ DAG 26.  bilder från ett år sedan
♥ DAG 27.  vad jag hade på mig idag
♥ DAG 28.  mitt arbete
♥ DAG 29.  den här frisyren trivs jag bäst i
♥ DAG 30.  presentation av mig
HOPPAS ni tycker det är en bra idé :))♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback