23:50 sov dax :)

kom nyss hem från hb-träningen :)
inte så speciellt ansträngande i dag faktiskt.. 20:00-21:30...
när jag kom hem åt ja lite mat ich duschade,,,tänkte att det skulle bli en tidig kväll i dag eftersom det blev ganska semt i går"03:00"
men NEJ så blev de inte det blir lika sent som vanligt och jag kommer inte orka gå upp ur sängen!
börjar tröttna rejält på skolan nu! vill bara vara hemma och slappa framför tvn..

men jag har bestämt mej att jag verkligen ska ta tag i skolan nu slutet av 8an och hela 9an så man går dom bra betygen man vill ha. vill ju inte bara få en massa skit betyg så man får jobba på en skola som städerska eller mattant restan av livet!
nej verkligen inte! bill man bli något bra måste man kämpa för de HAHA ;))

men nu måste jag verkligen sova så ja ens orkar ta mej upp ur sängen till morgonen..
men juste :DDDD
jag kom på att jag har sovmorron till halv 10 i morgon nu blev allt så mycket lättare helt plötsligt :D
jippppiiii!!!!
ÄLSKA TISDAGAR ♥


ni får klara er utan bild denhär gången :D pusss ♦


Kommentarer
Postat av: julia

tack :D

kommer fler som du får välja mellan xD<3

2010-02-16 @ 17:35:11
URL: http://faini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback