Kvällsbloggning om lite hur dagen har varigt :)

jag vaknade upp och var ovanligt trött på morronen, när jag satte mej i bilen med emmy tinger en kompis och säger att skolan är inställd pga av vattenläcka :D
jipppiieeeee!
så de blev ingen skola i dag så jag åkte i stället in till stan med emmy och hojin =) ♥


sen har jag och Emmy varigt exta duktiga i dag :D
vi har varigt på gym i en och en halv timme den stunden tränade jag
• Ben
• Armar
• Mage
(måste få en snygg mage innan sommaren! :DD)
därefter var det yoga som gällde! :D
de körde vi i 55 minuter.
grymt härligt att skolan var inställd faktinsk! nu har vi fått reda på att det inte är någon skola i morron heller så blir soooova för min del i morron!

nu ligger jag och emmy i sängen och ska strax sova!
har nyss kollat på paradise hotel!
vi får se vad jag och emmy hittar på för roligt i morron!, de väntar sej en rolig dag i alla fall.
inte en enda dag kan vara tråkig med dej gumman!♥

PUSS OCH GOD NATT ALLA ! :*

ps. blev inte så mycket bloggande i dag eftersom vi har vart i stan och tränat =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback