buuhuuu inget vatten :(

sitter här och är DÖÖ törstig!
eftersom jag bor i karlstad finns det inget vatten :OOOO BUUHHUUUU!
igår fanns det inget vatten överhuvud taget eftersom någon vattenled hade gått av eller va de var, men dom viste inte vart så de kunde ta en stund att hitta.
man kunnde inte ens gå på toa eftersom de inte gick att spola :O
men men , de gickg bra , sen kom vattnet tillbaka, jag blev överlycklig och springer till vatten kranen ooch tänker dricka,
 nej men vad säger dom på radion tro?
jo att vattnet inte går att dricka -.-'.
så om man vill dricka vatten måste man först koka de och sen in i frysen/kylen
men ja ja så äre och jag saka inte sitta och prata om att det inte finns vatten .

idag har ja inte gjort något specielt , jag mötte upp emmy och hjälpte henne med att plugga till ett musik prov hon hade tills i morgon och det gick super! :D

OCH FÖRLÅT FÖR ATT JAG INTE UPPDATERAT !
INTE MENINGEN!
OCH FÖRLÅT FÖR ATT NI INTE FÅTT SETT MINA HELG BILDER MEN DE FÅR NI LEVA ED FÖR DET GÅR INTE ATT FÅ TAG PÅ BILDERNA DOM VILL INTE IN PÅ MIN DATOR(N)
MEN DE SKA ÄNDRAS! JA SKA BÖRJA LADDA UPP MINST EN BILD I VARJE LINNLÄGG "SKA FÖRSÖKA I ALLA FALL"

men ni får ha de så bra i skolan för er som inte ska praoa i morgon som jag :D
jag ska praoa på waynes cofé och jag börjar 15:00-19:00 underbart!
men vi hörs i morgon efter praon INTE TIDIGARE ÄN 22:00 KOMMER JA KUNNA BLOGGA EFTERSOM JAG HAR TRÄNING DIREKT EFTER PRAON!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback