dagen + lite annat :)

hejhej :D
ligger i sängen nu och tänker sova om en stund :)
praon i dag var faktiskt roligt!
jag fick göra iordning och servera mat, diska, städa ja allt utom att stå i kassan...
dom som jobbade där var jätte trevliga och roliga!
jag jobbade mellan 15:00-19:00 men fick sluta en halv timme tidigare :D
direkt efter där kom mamma om hämtade mej så åkte vi direkt till träningen som gick sådär eftersom jag fortfarande är lite förkyld :(

men när ja kom hem satt jag vid datorn en stund sen duschade med vårt vatten som fungerar ! :DD
"överlycklig"
slipper koka vatten till och med innan vi kan dricka de !
GÖÖT säger ja bara men i alla fall...
efter att jag duschat smörjde jag mej med lite brun  utan sol och lika nervös varje gång specielt innan man tar i ansiktet :O
de ser ju allderleds betrövligt ut om det blir fläckigt ;s
ja gjorde i alla fall så gott ja kunde så får ja de hur de blir till morgonen! :D

men nu ka ja kolla lite på ansiktsboken och se om det hänt något roligt, annars blir det väll att sova!
och jg har soooov morrrrrrgon! :DDD
ända till 15:00 eller ja börjar då :D hihi

XOXO
XOXO




P.S
ingen bild i dag heller :/
måste bli skärpningar med mej!
men ja får köpa en ny kamera så ja kan ta kort! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback