dålig uppdatering..;s

har inte bloggat något idag eftersom jag inte hunnit, jar NO prov/förhör i morron som jag var tvungen att träna till
nu kan ja den nästan helt utan till :D duktigt av mej!

Jag har också varigt dålig på att träna nu dom sista veckorna INTE BRA VERKLIGEN INTE BRA!
så därför ska ja och emmy åka till gymmet i morron! :D
ska fixa årskort där och så (NJOY) vi är väll inne i gymmet ett tag och sen några pass :)
måste bli skärpningar med tränandet nu!
vem vill inte ha snygg mage till sommaren ;)? hah

och jag som har lovat med bilderna nästan ända för en vecka senast! :o
men ska ja vara helt ärlig så har ja inte fått bilderna ännu utav jossa! får fråga henne i skolan i morrn om när hon tänkt att skicka dom ;)
får bli lite blandade bilder från i helgen och från veckan nu :)
lite vår bilder helg mm.
så nu går jag säga god natt till er och ni får sova så bra natti natti! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback