god morgon!

har just gjort mej klar inför skolan, gick upp för en timme sen och trode jag skulle ta bussen som gick 07:47 men emmys mamma kunde köra oss GÖTT! men mindre gött att jag inte viste de innan jag var helt iordning och klar ;)
så nu ska ja bara sitta här i 40 min och göra INGENTING ;s
bättre än att sitta i skolan och vänta i alla fall! :)

idag har jag på mej mina tights från rut m.fl som ni såg i förra inlägget och ett vanligt ljusrosa
gina tricot tröjja :)
kanske kommer en bild sen när jag kommer hem , för min mobil är inte laddad ;o
och min kamera är sönder!

varför finns det inga bra TV program på morgonen!?
de tycker jag att de borde vara! tänk en sån situation som min att göra INGENTING :O
orkar ju inte sitta vid datorn hela tiden -.-'
det enda som finns på TVn är VAKNA -.- de suger mke!
såå jag får nog sätta på en film och kolla en del av den, då får ja nog göra de nu pusssen ♥

en repris bild kanske?!
ääh jag vet inte men de kom en bild i alla fall, eftersom jag är inne på mammas dator så är det inte dom nyaste bilderna och så som kommer upp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback