hemma från tandläkaren!

kom nyss innanför dörren! hart vart hos den dära jävla tandläkaren! hatar de verkligen och nu är ja bedövad i halva ansiktet känns de som -.-'
så nu ska ja äta en GB gräddglass med jordgubb MMH! hoppas bara att jag inte biter mej i läppen för då är det inte så kul när bedövningen försvinner haha!
om det är något jag älskar så är det verkligen glass! :D
både isglass och vanlig! :D:D

mmmh! :D (LLLLLLLL)


nu ska ja berätta om en sak som hände i natt (mamma berätta för jag sov hos emmy)
vi har ju världens varmaste lägenhet och om man sänker värmen blir det världens kallaste lägenhet i stället, så amelie tyckte att det var så varmt i natt och hon har alltid stängd dörr så hon öppnade fönstret helt! för hon tänkte lixom jaja bosco"katten" kan ändå inte komma in i mitt rum!
men sen vaknar hon av att de kraffsas på rullgardinen som hon hade nere bakom där va fönstret och vi vet ju inte om man hade tänkt att stanna kvar inne eller bara sitta där och ta luft haha :P
som ni förstår så är ju bosco en inne katt :) och amelie gick försiktigt mot fönstret och tog tag i bosco så att han inte kunde smita ut :) braa!!!!!
min älskling får ju inte rymma då blir jag verkligen inte glad!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback