hemma

sitter hemma nu och ska göra mej mat! är dö hungrig efter skolans mat!
skol maten är värkligen vidrig (N)
idag var det pyttipanna, uuääkk!
när jag gick av bussen mötte jag amelie "syster" så vi gick in på netto (haha) köppte lite godis som amelie ,johanna,mamma och kanske jag ska ha ikväll, dom ska vara hos johanna och kolla på hockey men jag vet inte riktigt om jag ska gälja med eller inte?!
måste verkligen plugga på NO provet jag har i morgon! SVÅÅÅRT?!?!?!
dom som ha gjort de , berätta vad de handlar om TACK! :D
men hur ska ja göra? ska jag vara hemma och vara duktig eller ta en paus och kanske ta med boken och läsa i pauserna? eller ja....jag vet ju att det inte kommer bli att jag läser i pauserna om jag följer med (A)

bloggar mer sen och får se hur de blir,, emmy kanske kommer sen också och förhör mej på NOn :)


kolla på systers blogg gå in på länken  http://sixxxam.blogg.se/ 


PS. världens godaste godis köppte jag! hahah! GULDNOGUAT ♥♥♥♥



EN LITEN CAM BILD FRÅN MAMMAS DATOR EFTERSOM INTE FORTFARANDE ÄR SÖNDER! :@@


NAWW haha , söta mamma och jag :D



hahah! roliga inställningar ;)

HAHAHAHAHAHA EMMY ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback