sitter i skolan

sitter i skolan just nu och har B-språk! finna det något tråkigRE?
nej ja tror inte de....
sen blir det slöjd och ag ska fortsätta att sticka mina sockor ! haha ;d
men efter skolan blir det bäst!
för då ska ja till maaaaaajaa :D
ja har ingen aning om vad vi ska göra men de kommer vi på sen ;)


jag orkar verkligen inte med att gå upp sähår tidigt till skolan!-.-
de är dödstråkigt! jag dör av att inte få sova ut snart "puuuh",
men AJA jag vill ju komma in på en bra linje då får jag gå till skolan haha ;D


jag får inte heller glömma att ja ska lägga upp bildera från helgan som jag ahr lovat!
jag har inte gjort de än, bara att ni vet de ja berättade om dator sladden om att den är sönder?
då kan ja inte ta emot bilderna som jossa sen ska skicka till mej :)
men ja tror att mamma tog medsladden till jobbet i dag så går hon nog till claes olsson och byter den ;d HOPPAS JA I ALLA FALL!
helgen var så himma BÄST så ni måste se bilderna!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback