skräckiiiiiiiiis

tjenare!
har nyss kollat på en skräck film"the children" med emmy , syster & micke ♥
MYYYS! men ändå lite scaryy :D
den kan faktiskt rekomenderas, handlar om 2 familjer som ska fira jul tillsammans men det händer något med dom 4 små barnen, så dom typ dödar sina föräldrar och så, ska inte avslöja mer! ;)

alla vi fyra hade bestämt att vi skulle ner till nöjes och hyra film men det slutade med att det bara var jag och micke kvar som fick åka, men så äre!
åkte ner köppte lite godis och lite annat gott o blandat :D


klockan är just nu 00:32 och jag ska snart sova I think, gick upp vid 10 eller något idag för telefonen ringde! hatar när folk ringer tidigt på dagarna ;d
innan jag skulle ner till praoen så var ja tvungen ner till stan och köpa pressent till min kära kusin♥
och underkläder till mej :D
men det blev lite mer än vad som hade tänkts :p
det blev:
♦ BH/trosor
♦ pressenter
♦ piercing "till läppen"
♦ plånbok
det var nog de!, kanske kommer det bilder i morgon på de om jag hinner, för jag ska till Göteborg i morgon.
jag åkte ner till stan 3 timmar innan jag började och det var ganska dygt kan ja säga så ja samme mej helt själv ovh tog en glass men sen såg ja yuvia och isabelle :D
HAR JÄTTE ONT EFTER ATT JAG SOPAT OCH SKURAT HELA WAYNE'S (n)
men nu ska ja bädda ner mej i sängen , puss alla söta :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback