blev inget springande....

just precis jag är nu alldeles för lat!
vet ni vad jag gjorde istället?!?!?!?!?!
jag satt framför tv:n och åt vit choklad istället , vad har hänt med mej!?
jaja jag ska i alla fall träna på måndag och onsdag.

så nu sitter jag hemma och väntar på att emmy ska komma ner till mej igen!
och vet fortfarande inte vad vi ska göra ikväll , kanske blir att bara vara hemma, för jag och mamma var på affären och köppte pizza, dricka, chips, dipp, choklad och massa annat gott!
har flickan som lekte med elden som jag fortfarande inte har sett, så kanske kollar på den och så :)


Kommentarer
Postat av: julia

choooooooklad :D

2010-05-13 @ 22:05:26
URL: http://faini.blogg.se/
Postat av: Anonym

choklad älskar vi julia! :D

2010-05-14 @ 14:11:14
Postat av: Anonym

choklad älskar vi julia! :D

2010-05-14 @ 14:11:28
Postat av: Anonym

kolla nu äter du chips och massa också ?

2010-05-14 @ 14:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback