dagens outfitt


inte bästa bilden  :)

bra kombination med stor mys tröjja + skin jacka , kanske inte de finaste men haha!
tröjan är från bikbok och finn i sätt så många andra färger, men det var ca 6 mån jag köpte den och dom i rosa(den jag har) dog slut efter 1 dag ;)
själv tycker jag inte att den är så fin men så jäkla skööön! :D
var osminkad i skolan i dag också , det är så gött!


Vad föredrar ni., sminkad eller osminkad?

själv, tycker jag det är sönt att vara osminkad, men också att vara sminkad, för när jag är sminkad känner jag mig mer vaken , än vad jag gör utan,
själv tycker jag att tjejer inte ska ha så mkt smink även fast jag har mke så ska jag sluta med de!
tycker man ska se normal ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback