hemma

hemma från emmy nu , kollade på film med emmy,emma,hanna och joel :)
kommer inte ihåg vad filmen hette, men de va bra i alla fall ! hahaha en skratt film!
vi åt chips och godis! girra om jag är propp mätt nu?! , först åt jag hemma med mamma , sen chips och dipp med henne, sen hos emmy, sen en massa godis och chips med folket , hahah hur mycket äter inte jag igenterligen! hahaha, jJaja

så de blev alltså inte som vi hade planerat, vi va inte hemma med mamma, men imorgon på morgonen då ska jag TVINGA mej ut och springa de behövs!
sen åka och sola med emmy :) <3


gammal bild på mej och mamma , haha ni kanske inte ser så mke , men tar bara slump bilder från youcam , efterom jag har mammas dator fortfarande så har jag inte så mycket bilder :)
slump haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du jämt bara med 94or??

2010-05-14 @ 14:12:25
Postat av: Anonym

varför är du jämt bara med 94or??

2010-05-14 @ 14:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback