jag, sis & pappa ♥ jag, mamma & sis ♥


snygga ;) ♥


ni ser att pappa har slips?
de brukar han aldrig ha!
han hade de nu på min konfa haha blev lite förvånad fast när man ska gå i kyrkan kanske man måste ha så?
eller ja måste och måste de ser finast ut så.
annars brukar pappa mer ha en lite "rockig" stil inte riktigt men typ :D


ïnte den nyaste bilden kanske ni ser....
mamma och sis är jätte fina men själv tycker jag att jag är extremt ful :D
helt svart runt ögonen, hur kunde ja sminka mej så?
men äcch , det är en bild på alla tre i alla fall :)

jag och mamma , jätte gammal bild ♥

jag och sis, också jätte gammal bild,

men nu vill ja bara säga att jag älskar min familj så oerhört mke , de ska ni veta jag älskar er <3
nu är amelie i alanya och jag saknar henne faktiskt :O hihi
och snart åker jag till stockholm då kommer jag inte träffa dom på en helg det är ju inte så speciellt länge :)
men så ni vet....JAG ÄLSKAR ER!

HUR MÅNGA ÄR DET SOM HAR SKILLDA FÖRÄLDRAR?
DET HAR JAG OCH JAG TYCKER INTE SER ÄR ETT HINDER MED ATT TRÄFFA BÅDA,
DET ÄR OFTAST FÖRÄLDRAR SOM ÄR SKILLDA ÄN SAMBO NU FÖRTIDEN....LITE SYND KAN JA ÄNDÅ TYCKA :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback