ny dator snart!

ska snart åka iväg med mamma och kolla ut en ny dator till mej :D ,
hoppas de blir en lite snyggare än förra gången ;) , men jag tar den jag får , eftersom jag får den gratis för min gick sönder i skärmen , mamma hade berett sig med att dom skulle singa om ett kostnads förslag på ca 3000kr, så ringer dom och säger att vi får den gratis, tror ni inte att jag blir glad eller? :O :D

jag föredrar en grej till mina läsare att inte köpa en mini dator, en del gillar dom en del inte men vi har haft en, man tycker dom är jätte roliga och små och söta när man går dom och tycker de i några veckor, sen oftast så ångrar man sig att man inte tog en "normal stor" men det finns ju en fördel ändå med mini , om man tröttnar kan man ju koppla in i tv, då blir den ju stor :D
och att den är så liten gör att man kan ta me sig den på fler ställen :D  

mini datorer brukar också vara mkt finare än normalstora, har ni tänkt på de ?


mini PC , väldigt söt och fin tkr jag :D


"normal stor" fin men ändå enkel och så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback