rekomendera film??

sitter hemma och väntar på att jag ska orka gå in i duuschen. sover själv hemma i dag rätt skönt men ändå inte eftersom man inte har någon att prata med.
efter jag har duschat tänkte jag kolla på någon bra film någon film som kan rekomenderas? :D gärna ingen skräck eller så nu när jag är ensam haha! annars älskar jag skräckfilmer!

längtar till jag ska hämta ut mina saker jag har beställt också!
hmm... kan någon gissa vad det kan vara kanske? ;)
hihi det får ni se i morgon i alla fall. jag skulle hämtat dom i dag fast så märker jag att jag tappat bort både mitt bankkort och mitt pass så jag kan inte ens gå till handelsbanken och ta ut dom pengarna jag hadde :o PANIIIK.

men de får väll bli som vanligt...mamma betalar ;) måste färga håret och köpa masssa nya kläder och skor denna månaden kommer inte bli rolig! massa jag måste ha och kommer inte ha pengar att spara till thailand.
menmen :D


jag roooooosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback