tillbaka :D

sitter och pratar med julia från göteborg i telefonen.
pratar om vart jag ska praoa. har bestämt mig att det ska bli i göteborg i alla fall så ska jag bo hos julia i en vecka :D WIIIII!!
först hade jag tänkt på en choklad fabrik men den hade lagts ner. -.-
skulle aldrig få för mig att praoa på en klädbutik för vad skulle en elev få göra mer än gå runt och plocka kläder?
nej inte min grej.

eftersom jag vet att det inte är de ja vill göra i framtiden.
denna praovecka kallar vi nu för framtidsvecka för att kolla vad vi skulle kunna jobba som, men jag vill starta eget och de är ju inte lätt att praoa på??

kanske kan praoa hemma? skulle vara något för mej de alltså haha ;)
nej nu ska vi se vad det får bli !

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback